انتشار کتاب آمار و احتمالات در مهندسی حمل و نقل

به نام خدا 

به لطف خدا، افتخار دارم تا کتاب جدید خود را به نام «آمار و احتمالات در مهندسی حمل و نقل»، معرفی نمایم. این کتاب، اولین منبع فارسی در این زمینه است که میتواند مباحث آماری را که غالبا برای دانشجویان رشته های مهندسی نامانوس می باشد، به زبانی ساده، قابل فهم و کاربردی در قالب مثالهایی که داده های آن همگی واقعی هستند، آموزش دهد.اگر چه ممکن است دانشجویان تحصیلات تکمیلی  «مهندسی حمل و نقل» و «مهندسی راه و ترابری» و نیز مشاورین فعال در این حوزه، مخاطبین اصلی این کتاب باشند، ولی بیان مطالب به گونه ای است که برای سایر رشته های مهندسی در هر دو مقطع کارشناسی و تحصیلات تکمیلی نیز به راحتی قابل استفاده و یادگیری است.

داده های مثال ها و تمرینها از اینجا قابل دانلود بوده و روند حل آنها به کمک نرم افزار SPSS در داخل کتاب، گام به گام توضیح داده شده است.

در انتهای کتاب در قالب واژه نامه تخصصی فارسی به انگلیسی و نیز انگلیسی به فارسی، کلیه لغات و اصطلاحات آماری مرسوم که ممکن است خوانندگان در کتب و منابع مختلف با آن روبرو شوند، بطور یکجا آورده شده است و به راحتی معادل انگلیسی و یا فارسی هر اصطلاحی قابل مشاهده است.

علاقمندان جهت اطلاع از جزییات و محتوای کتاب، می توانند به فایل پی دی اف پیوست که حاوی پیشگفتار و فهرست کامل مطالب، جداول و اشکال کتاب است، مراجعه نمایند .

این کتاب توسط انتشارات دانشگاه علم و صنعت ایران به چاپ رسیده است.

دریافت پی دی اف پیوست

آموزش

سمینار مقاله نویسی

  به لطف خدا برای چندمین سال پیاپی، سمینار آشنایی با مقاله نویسی و تدوین پایان نامه برای دانشجویان تحصیلات تکمیلی برگزار میگردد. آشنایی با

ادامه مطلب»

یک پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *